OBS! Det är evenemanget har redan ägt rum.
Framtidens kunder och stadskärnor
Digitaliseringen förändrar människors sätt att arbeta, var de arbetar, hur de gör sina köp, vad de köper och hur de återvinner.
Digitaliseringen förändrar också människors syn på vad detaljhandel är och det är nödvändigt att staden planerar för ett nytt sätt att organisera stadskärnan utifrån medborgarnas konsumtionsbehov och nya köpbeteenden.
En genomtänkt stadskärna med digitala handelsinnovationer, nya leveranssätt och hybridformat kan bidra med oväntade lösningar för möten, ökad tillgänglighet och trivsel. En omorganiserad stadskärnan kan också erbjuda nya fysiska platser för en konsumentgeneration där både offline- och onlinetjänster bidrar till att göra den levande.
Ek Dr och handelsforskare Malin Sundström föreläser och initierar diskussion om dessa frågor i syfte att tydliggöra stadskärnans behov av omorganisering och nytänkande.
Anmälan
Fyll i formuläret nedan.
[anmalan_start arrangemangskod=’framtidenskunder230131′]